تاثیر اتریوم ۲ بر ارزهای جایگزین

با نزدیک شدن زمان رونمایی از اتریوم ۲ ارزهای جایگزین اتریوم مثل فانتوم، سولانا، آواکس، متیک، الگورند و اتم با فشار فروش سنگینی مواجه شده اند. چون هولدرها نسبت به آینده ی این ارزها که همشون زمانی قاتل اتریوم محسوب می شدند بشدت نگران هستند. فقط دعا کنید اتریوم۲ با شکست مواجه بشه یا توزرد از آب دربیاد تا دوباره این ارزها سرمایه جذب کنند

متیک خودش جزو لایه دومی هاست بعد چطوری با رونمایی از اتر 2 نابود میشه سلطان؟ قرصاتو نشسته خوردی باز؟

دوست عزیز علت ایجاد لایه دومی ها کمتر کردن هزینه ی تراکنشها و بالا بردن سرعت شبکه اتریوم میباشد. وقتی اتریوم به اثبات سهام تبدیل بشه تمامی این مشکلات حل خواهد شد و دیگر نیازی به لایه دومی ها نخواهد بود.