سلام دوستان من تو تراس ولت از پنکیک سواپ بی بی خریدم ۳ میلیون تومن الان تو ولت ننشست چکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید
![]()
⚘![]()
فعالش کردی دیگه ؟
یه بار با فیلترشکن برو
برو به بخش بالای تراس ولت همون سه تا خط و بیبی دوج رو سرچ کن شایدم خرید ناموفف باشه
توی ولت باید babydoge رو سرچ کنی و اهرمش رو روشن کنی تا سکه هاتو نشون بده
متاسفم براتون
خودم بروز رسانی کردم درست شد
باید بشینی تا بیاد
فیلتر شکن باز کن
خب بننشانیدشششش