مشکل در پنکیک سواپ

سلام دوستان من تو تراس ولت از پنکیک سواپ بی بی خریدم ۳ میلیون تومن الان تو ولت ننشست چکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید
:folded_hands::folded_hands::bouquet:

فعالش کردی دیگه ؟

یه بار با فیلترشکن برو

برو به بخش بالای تراس ولت همون سه تا خط و بیبی دوج رو سرچ کن شایدم خرید ناموفف باشه

توی ولت باید babydoge رو سرچ کنی و اهرمش رو روشن کنی تا سکه هاتو نشون بده

متاسفم براتون
خودم بروز رسانی کردم درست شد

باید بشینی تا بیاد

فیلتر شکن باز کن

خب بننشانیدشششش