تحلیل‌های ضد و نقیض بازار و سرانجام!

مشکل اینجا اینکه اگر یکی تحلیل بده باب میلتون باشه عمل میکنین یکی تحلیل واقعی بده اما تلخ باشه بهش توهین میکنین، اون موقع که بهترین فرصت بود خروج نزدین روی ۱ دلار و ۴۰ سنت گفتم خروج بزنین و از اون موقع بازار ریخت چون کلان بازار خوب نبود و الانم خوب نیست و این رشد ۱۵ درصد (اصلاح) گولتون نزنه.

کافیه خلاف نظر دوستان باشه اونوقت براحتی جبهه میگیرن. ftm تا ۱۵ سنت در گام اول و بعد ۱۰ سنت فاصله چندانی نداره. لطفا مراقب سرمایتون باشین

خب تمامی حرفای شما درست اصلا بشه 10 سنت میخاین بگین بعدش از بین میره ؟ من ک توی 32 33 سنت خرید دارم یا باید میانگین کم کنم یا باید صبر کنم با ضرر که نمیفروشم غیر از این راهی دارین عنوان کنید دوستان استفاده کنند

نظراتتونو دیدم خیلی خوب بود برای بلند مدت چ تارگتیو مد نظر دارید؟

من همچین حرفی زدم؟من منظورم اینه وقتی یه جنسی رو میدونی میتونی با قیمت کم بخری چرا باید گرون بخری.