تمام تحلیل گر های مطرح اینستاگرام موقعی که بیت کوین 30 هزار دلار بود میگقتن کف کف بیت کوین نهایت 20 الی 25 هزار هستش عین همیشه مشخص شد که نظریات اونا هم دقیق نیست البته قبلا هم نبود الانم نیست اون بالاییا تصمیم گیرنده هستن اگر قرار بود با دو تا کندل بشه تشخیص داد تحلیل گرها پکیج نمیفروختن میشستن یکسره معامله میکردن و تموم ، خلاصه با منطق خودتون و بدون هیچ عجله ای معامله و با سود کم تو این اوضاع خروج کنید و طمع نکنید تا بازار به روال عادی برگرده
خوب عزیزم تحلیل گرا که علم غیب ندارن اینا با ابزار کار میکنن وبرای هر مقطعی از قیمت یک حمایت ویک مقاومت با توجه به تحلیل ونمودار در نظر میگیرن ..یعنی هر مقطع قیمت یک تحلیل خاص داره نمیشه از همون اول بگن ریزشه یا صعودی ..گرفتی؟
همین تحلیلگرا اگه دوزار سود بده گوش همه رو سوراخ میکنن که دیدی گفتم میره بالا دیدی چه تحلیلگریم من… دوستمون راست میگه نباید به حرف کسی جلو رفت. تحلیل و سیگنالو هر کوفت دیگه ای الان جواب نمیده