نوسانات بیت‌کوین و استراتژی خرید

همینجوری که میریزه تو یکی دو روز هر لحظه امکان داره برگرده اینجوریام‌ دیگه نمیمونه … تا نفروختید ضرر نکردید سعی کنید خورد خورد بخرید

مثل این میمونه بگی یه مرده رو تا وقتی که چال نکردی هنوز زندس

ارد الکی نده چیزی نمیدونی.یکم تکنیکال کار کن

حداقل میزان خرید چقدره؟ از نظر ریالی منظورمه

بازار نمرده
دوستان عزیز
بازار بیچاره درگیر سیاست پولدارهاست.
اصلا معلوم نیست که به کدوم طرف مسیر میدن.
ولی اگر خیلی متضرر هستین نفروشین.
چون احتمال داره برگردونن.
مردم زیادی تو این جهان خاکی هستند که هموز برای این بازار نذیری دارند
و سیاستمدار های ارزی اینو خوب میدونند
ولی به این زودی منبع در آمد خودشون رو خراب نمی کنند
و این کار ادامه داری هست
زرنگ ها حدودا ۱۰ درصد هستند عین شاه مهرهای بازار سود کرده اند ولی ۹۰ درصد توی ضرر هستند.
ولی باید در مرحله ای که برات فرصت میده
آورده خودتو کمی اینور یا اونور
برداری بری.
امید به آرزوی قبولی همه نذیری های که خودمم برای این بازار پرداختم.
همیشه پیروز و شاد باشید.

چه مثال بی ربطی . مرده مرده چون زنده بود و مرده ولی بیت کوین بشه هزار دلار هم نمیمیره . دوستمون درست گفت تا نفروشی ضرری نکردی . میانگین هم کم کنی در این قیمت ها زودتر به سود میرسی