سلام دوستام مقاومت قوی بیت کوین محدوده ۱۶ هزار هست و اگر از دست بره مقاومت بعدی ۱۰ هزار دلار هست…دوتا گپ هست در محدوده ۲۰ تا ۲۲ هزار دلار که هنوز پر نشده که من احتمال میدم یه بالا بزنه و این دو گپ را پر بکنه و بعدش ریزش تا محدوده ۱۶ هزار دلار…نظر شخصی من این هست که ریزش تا محدوده ۱۶ یا ۱۵ هزار هست و میتونه کف بیت اینجا باشه و یه رنج یکی دوماهه داشته باشه و بعد روند صعودی شروع بشه ..موفق و پر سود باشید
عددی که هشت ماه پیش اعلام کردم
همه خندیدن
کف بیت بعد از هاوینگ یکچهارم قیمت سقفشه
یعنی ۱۶ هزار دلار
اسکل هنوز فرق مقاومت و جمایت نمی دونی ! بهتر نیست ببندیش
مقاومت ۱۰ هزار دلار هم از دست بره ۵ هست.اونم از دست بره ۱ هست اگر خدای نکرده اونم از دست بره ایلان ماسک و نهنگها هستن.انشاالله ۱۰۰ سال دیگه رکورد میزنه.
داداش ما نمیدونیم فردا زنده هستیم یا نه!؟
برو پولت را بده دلار بگیر طلا بگیر زمین بگیر ماشین بگیر زعفران بگیر اصلا ارزن و کاه و یونجه بگیر اما ارز دیجیتال اونم توی این موقعیت نگیر.
منظورت حمایت قویه؟
تو اول مقاومت و حمایتو یاد بگیر بعد برو بالا منبر
توی چه تایم فریمی کف ۱۶ هزار دلاره ؟؟؟
چیزی که میبینیم حمایت مهم بعدی ۱۲ هزارتاست .