این بازار روی حماقت ادم ها ساخته شده و روی همین حماقتها معامله و شرطبندی میشه از اونجایی که حماقتها بی انتها به نظر میرسه امید به سود کردن داریم و شاید مقطعی سود کردیم اما درواقع فلسفه وجود خود را باختیم همه انسانها از یک تن آفریده شدند برای آبادانی زمین و گسترش علم آگاهی برای محبت و کمک به همدیگر ولی عملکرد این بازار کاملا برعکس است جز با اغوا کردن وبزرگ کردن شبکه هرمی و جذب سرمایه جدید قیمت رشد نمیکند وجز با ضرر زدن به دیگری کسی سود نمیکند…پس اگر شرع از ان نهی کرده بی حکمت نبوده اما اکثر مردم ایمان ندارند
اینکه تا کسی ضرر نکنه کس دیگری اینجا سود نمیکنه که خب واضحه و همه با رضایت و میل خودشون اینجا اومدن تا شانسشون رو امتحان کنن. اما در انتها باید بگم بزرگوار شما حالتون انگار اصلا خوب نیست لطفا بروید آبی به دست روتون بزنید و جهان رو از زوایای دیگه نگاه کنید لطفا
ماذا فاذا
تا سال پیش که تو سود کلان بودید، خبری از شرع و ورع نبود
الان که باخت اساسی دادن، یهو همه دیندار و اهل شریعت شدن
روغن ریخته رو نذر امامزاده میکنی؟
![]()
عجب هوشی داری مومن
تو این بازار سودش هم ارزشی نداره.
صرافی ها برای لیکوئید کردن ملت بازارو دستکاری میکنن. و تا موقعی که ارزش مارکت بازار بجایی نرسه که دیگه نتونن دستکاریش کنن، ارزش سرمایه گذاری نداره.
بقول رییس جمهور اسبق آبو بریز همونجا که میسوزه
داداش این بازار هنوز هست، چون هنوز احمقهایی مثل تو هستند