سلام دوستان
من اصولا از تحلیل های قبلی که کردم نمیگم که فلان جا گفتم فلان میشه و فلان جا گفتم… از اینکارم متنفرم فکر میکنم ادم نباید خودش از خودش تعریف کنه چون در اینصورت ی جای کار میلنگه زمان نشان دهنده روند و نتایج هست… اما در این مورد تو گروه خودم به دوستانم پاییز ۱۴۰۰ گفتم که اصلا منتظره بیت ۱۰۰ هزاری در سال ۱۴۰۰ نباشید و بیت اگر به بالای ۷۱ نرسه میره به اصلاح … دوستان کسی که گفت بخر میانگین کم کن بدونید فاتحه خودش و تحلیلگریش خوندس چون اصل اول بازار مالی رو نمیدونه حد ضرر و اینکه وقتی قیمت داره میریزه و برگشتی دیده نمیشه هیچ عاقلی خرید نمیکنه چون ته اصلاح رو از کجا میخان تشخیص بدن.از رو شانس و حدس؟ که احتمالا ۱۷ ته اصلاحه؟یا ۱۴؟شایدم ۱۰ و ۸؟من نمیفهمم جماعت میانگین کم کن رو واقعا برام عجیبن
منه تحلیلگر با توجه به ی سری تحلیل حدس میزنم مثلا ته اصلاح فعلا ۱۸۴۰۰ هست خوب اگر دیدم قیمت برگشت داره اون موقع ورود میکنم با حدضرر. اینکه هنوز قیمت برگشت نکرده بخرم ببخشید فقط احمقم.
دوستان از روزی که اومدن بارها گفتم فعلا ترید و اونم حتما با حدضرر
ما برای معامله خرید باید الگوی برگشتی ببینیم که فعلا ندیدیم
بله ممکنه شما الان ورود کنید و ی پله هم پایین بعد قیمت برگرده اما درستش بارها گفتم معامله در جهت بازاره یعنی ارجحیت رو شورت بود نه لانگ و اسپات مگر الگوی بازگشت دیده شه. من برگشت رو الان تایید نمیکنم.
با اینحال بیت به تراز ۱.۲۷ از موج b رسیده ممکنه از همینجا بیاد بالا یا به خط روند حدود ۱۷۰۰۰ بخوره در هر صورت شروع ی پولبک به بالا نزدیکه لااقل بذارید ی الگوی بازگشتی ۴ ساعته دیده شه بعد ورود کنید.
پله پله ورود کنید یهو میبینید رسیدید زیرزمین…
سرمایه شوخی نیست اولویت به حفظ اونه.
در پناه حق
سپاس ازشما.نظرتون روی ارز ape و cro چیه؟
ape و ارزهایی که تازه میان به خاطر هیجان حباب قیمتی دارن مثل icp در زمان خودش پس کلا از خریدشون صرف نظر کنید. دوم اینکه تا زمانی که بیت روند اصلاح رو تمام نکنه هر ارز دیگه ای ریسک خرید داره و نمیشه کف رو مشخص کرد شاخص کریپتو فعلا بیت کوین هست هر جا اصلاح تمام شه میشه در خصوص اهدافشون صحبت کرد من از الان که اصلاح بیت کوین تمام نشده بخام بگم ape کفش فلان جا هست همون میشه که اخرش خرید کنید و به ضرر بره باید برگشت مشاهده شه بعد در خصوص خریدش صحبت شه