دوستان به نظرتون الان بفروشیم بعد با قیمت پایین تر بخیریم بهتر نیست ادمین تایید کن لطفا
ریسک دیگه اومد تا فروختیم رفت بالا شانس نداریم که
این ریسک رو نکن داداشم . هم اسم هم هستیم ![]()
یهو جا میمونی . اگه دوس داشتی اضافه کن اگه نه ک به همین مقدار راضی باش