دوج تو این چن روز واقعا ثابت کرد ارز خوبیه مقاومت عالی بود
بیت چندین بار کف قیمتی عوض کرد ولی دوج وقتی بیت رفت زیر ۱۷ کف قیمتی عوض کرد
واقعا خوشحالم کرد بعد چند مدت
من شک ندارم بعد ریزش بیت دوج کولاک میکنه
وعده ها رو ول کنید یکی میگه ۱دلار یکی ۳دلار
دوج الان به سقف تاریخیشم برسه شکر خدا همه سود خوبی میکنن
و این اتفاق تا دو سه ماه دیگه خواهد افتاد
داداش مثل اینکه حالت خوش نیستا کدوم مقاومت از ۷۰ اومده روی ۴ سنت و ۲ سنت هم میبینه پس دانا باش
معلومه هیچی از بازار نمیدونی امثال تو از بورس اومدین بدون کوچکترین دانشی!!! هر کی تو کاره متوجه حرف من شد عزیز
شما با دانایی خودت برو جلو