نقشه دو کوان برای بیت کوین

رفقای عزیز این دوکوان بسیار فرد زیرک و باهوشی زودتر از همه بیت کوین ها رو فروخت با مبلغ احتمالا ۳۳ هزار دلار و با یک برنامه زیرکانه به استیبل خودشون حمله ور شدن که سبب ریزش لونا شد ، از سقوط وحشتناک لونا حدود ۱ میلیون دلار توسط پوزیشن شورت در فیوچرز کسب کردند و با ایجاد لونای ۲ در تارگت ۱۴ دلار کلی پول بجیب زدن ، در حالی که هیچکدام از ارزها چنین اتفاقی براش نیفتاد و تدریجی ریزش کردند و همچنان ادامه خواهد داشت ، قبلا هم گفتم بیت کوین تا ۳۵۰۰ دلار و اتریوم تا ۱۰۰ دلار خواهد رسید ، جالب اینجاست که لونا کلاسیک در همین تارگت ۰۰۰۰۵ رنج خواهد زد تا جهت بازار مشخص بشه و اولین ارزی خواهد بود که پرواز خواهد کرد یقینا توکن سوزی و هر برنامه ای که دوکوان داشته باشه بعد از مشخص شدن کف بیت کوین و کانتکس صعودی پدیدار خواهد شد ، به شخصه در بین حدود ۷۰۰۰ ارز دیجیتال حتی بیت کوین و اتریوم لونا کلاسیک انتخاب میکنم برای سرمایه گذاری ، تیم باهوش و زیرک ، ارز بسیار قوی و بی نظیر و بسیار مزیت دیگه این ارز ، اصلا غصه نخورید جهت بازار عوض میشه و زودتر از اون چیزی که حتی فکرش کنید این ارز خودش به ۱ دلار میرسونه ، پرسود باشید و پایدار:rose::heart:

با 300 دلار 350 هزار واحد خریدم الان شده 20 دلار ولی نمیفروشم تا همون یک دلار که میشه حدود 10 میلیارد خودمون
یا همه چیز یا هیچ چیز⁦:victory_hand:t3:

دوستان گلم اصلاح کنم بیت کوین کانال ۱۷۵۰۰ احتمال ۸۰ درصد حمایت بشه و برگرده اگر حمایت نشه تا ۴۵۰۰ و ۳۵۰۰ ریزش یقینا محتمل ، ضمنا آدرس اینستاگرامی بنده همین اسم کاربری من است ، از پیج بنده دیدن بفرمایید :heart::rose:

مشتی اگر قوی بود ما رو با خاک یکسان نمیکرد.از ۱۰۰ دلار اومد ۱ تومن قک میکنی مقاومته !!!؟

بچه ها من تازه واردم چطور میتونم لونا بخرم

دقیقا بعد از صحبت لاوروف که گفت تحریمها بر روسیه تاثیر ندارند ما ۱۲۰ میلیارد دلار ارز دیجیتال داریم بازار خرتب شد تا روسیه را زمین بزنند دوستان نظر شما چیه؟
ادمین لطفا تایید کنید

بیت کوین ۳۵۰۰ دلار!!!؟:joy::joy::joy:بیا پایین تحلیلگر بیا پایین

قشنگ معلومه هیچ سواد ارزی نداری،چرا میای آرزو مینوسی؟!!
منم‌میگم‌تارگت ۱۰ سنت تا اسفند!!!

یک میلیون دلار از فیوچرز سود کرد؟؟
سواد نداری چرا نظر میدی؟؟
از ۳۵ میلیارد مارکت کپ به خاطر یه میلیون زمین خورد:flushed_face::flushed_face:
چی میزنی دادا

چون بهش ایمان داری میشه رفیق

عامل همه بدبختی های دنیا روسیه و چین هست

هنوز هم زود رفیق برای تصمیم گیری نشاشیده شب دراز … چه کسی فکرش می‌کرد لونای ۱۲۰ دلاری بشه صفر
به همون دلیل میگم ۳۵۰۰ دلار ممکن ببینه حتی پایین تر دقیقا جایی که بزرگان ارز سیگنال ورود دادن تارگت ۳۰ هزار بود چرا پس اومد تا ۱۷۵۰۰ ؟ چون همه چیز در دنیا در دستان آمریکاست:united_states: والسلام.