تحلیل ترون و جاستین سان

ترون ارز خوبیه…ولی الان با توجه به ریزش ارزهای دیگه باید ۲ سنت باشه ولی خوب دووم اورده…
جاستین سان آدم خوبی نیست احتیاط کنید…
به نظرم بفروشین اتر یا بیت بگیرین که زیاد ریختن

مگه با جاستین سان هم پیاله بودی که میگی ادم خوبی نیس ،آدم باطن دوست چندسالشو نمیتونه بفهمه !مگه تو معصومی اینطوری نظر میدی

خيلي ادم عوضيه مگر پسر خاله اته

فروختم دادم ویچن گرفتم الان ۶۰ درصد رفته تو ضرر ولی این درجا زده فقط. با سرمایه مردم بازی نکنید

سیگنال گوه خوری نده