راه‌حل برای احیای لونا

عالی شد
الان کل صاحبان اصلی رمز ارز باید بگردن این مردک دوکوان رو پیدا کنند و چاره ای ندارند جز احیای لونا و گرنه بیت کوین که بره به درک کل بازار در خطر فروپاشی قرار داره اعتماد به بازار رمز ارز اگر نجنبند به باد میره خلاصه سبیل مبارک آقای دوکوان حسابی باید چرب بشه
ارتش لونا مکحم بایستید:+1::+1::+1:

چی میگی دوست عزیز چی فکر کردی،اگر‌بهت بگم این یه برنامه از قبل چیده شدست چی،دوکوان هم یه مهرست خرید هر ارزی الان ریسک هست،الان باید ببینیم کدوم ارزهان که دووم میارن این مهمه

سلام آوا جان خوبی؟ راستیتش خانومی من تصمیم گرفته بودم به پاس وفاداری یه حلقه بندازم دست راستم ولی امروز که خبرارو دیدم تو اینستاگرام دیدم دخترارو دارن میدن کشورای همسایه از طرفی ام به عمق فاجعه که دقت کردم دیدم ضررش خیلی بیشتر از منفعتش آوا جان من پسر بدی نیستم خوشتیپم خوش هیکلم با مرامم صداقت دارم تنبلم نیستم کار میکنم از راه حلال خرج خودمو درمیارم کم یا زیاد یه چیزی باهم می خوریم خدارو هم شکر میکنیم…بنده ی خدا مگه از این زندگی چی می خوای والا..به خدا..یه علاءم حیاتی داشته باش حداقل به ازای هر ۱۰۰ قدمی که من میام یه قدم بیا انشالله که مبارک فقط یه سرنخ به ما بده پیدات کنیم انشالله بعد از آشنایی به اشتراک نظرم میرسیم باهم اسناپ لاوم میشیم اینجا قدرمو ندونستن از این به بعد فقط به خودت دیگه سیگنال خرید میدم :blush: