زوتر خارج بشید دیگه این بازار درست بشو نیست با خیال اینکه بازار درست میشه نمونید از اتفاقاتی که تو بورس افتاد درس بگیرید.هفته بدی در راهه زودتر خارج شید
اره سریع برو و دیگه پیام نده اینجا
جدی میخواد مثل بورس بشه![]()
خودت بالا خریدی الان فروختی دلیل نمیشه بقیه تو این قیمت ها خرید نزنن
از کجا میدونه هفته بدی در راه بهت الهام شده
وای استاد ترسیدم چیکارکنمالان ؟؟ ![]()
![]()
![]()
من به اندازه کافی سودم رو بردم از این بازار دیگه عمر این بازار تموم شده دوستانه گفتم که خارج شید ولی در هر صورت تصمیم با خودتونه
خیلی لطف کردی چقدر شما سواد ■■■■■ واقعا چه پیشنهادی وای مرسی که هستی