مقایسه عرضه در گردش بیبی دوج

سلام دوستان عصرتون بخیر و شاد صرافی بایننس از دیروز تا الان 29,570,311,063 میلیارد لونا کلاسیک به دارای هاش اضافه کرده الان جمع کل دارای لونا کلاسیکش شده 2,259,187,619,118 تریلیون خدا میدونه چه نقشی داره ولی هرچی هست حتما تاثیر زیادی روی افزایش لونا کلاسیک تو آینده نزدیک میزار انشاالله به امید اون روز :face_blowing_a_kiss::face_blowing_a_kiss::wink::wink:

بله کاملا درسته بایننس به شدت در حال جمع آوری بیت کوین لونا کلاسیک ، bnb ، اتریوم و چند تا رمز ارز دیگه س

سلام
ممنون از اطلاع رسانیت
۱۰۰ درصد بایننس قصد داره به تیم ترا کمک کنه و جمع کردن توکن هاش هماهنگ شدست
اگر توجه کرده باشید هیچ صرافی در ورشکستگی یا اسکم شدن ارز دخالتی نمیکنه ولی ژائو تمام قد داره از ترا حمایت میکنه
دیشب هم یه توییت زده بود به کوین دسک و بابت اتهامی که به تیم ترا زدن ازش انتقاد کرد
امیدوارم به زودی شاهد احیای لونا کلاسیک و رشدش باشیم و اونروز شادیهامون و همینجا باهم قسمت کنیم:rose:

مرسی بابت به اشتراک گذاشتن خبرهاتون.والا اینجا جای این حرفاست نه یکی مثل علی و امثال علی

این امارو از کجا فهمیدی؟
اگه صحیح باشه تو روند خیلی تاثیرگذاره

بایننس با هماهنگی دوکوان داره جمع میکنه.اینها همش یه کار برنامه ریزی شده هست تا در زمان لازم تعدادزیادی از سکهارو بسوزونن وقیمتشو به صورت پلکانی در میان مدت بالا ببرن .با این کار هم به سود هنگفتی میرسن وهم جزو ۳یا ۴ارز برتر میشن

این دارایی ۲.۵ ترلیون بود وقتی ایردراپ دادن فروخت شد ۱ ترلیون الانم باز زیاد کرده ، فکر نکنید بهش نوسان گیری بیش نیست

در ضمن صرافی بایننس دارای USTC رو هم الان به 670،004،103 میلیون افزایش داده انشاالله که خبرهای خوبی در آینده زود زود در راههه:wink::wink:

در ضمن صرافی بایننس دارای USTC رو هم الان به 670،004،103 میلیون افزایش داده انشاالله که خبرهای خوبی در آینده زود زود در راههه:wink::wink:

خواهش می کنم انجام وظیفه است ولی متاسفانه نمی دونم ادمین اینجا چرا این خبرها رو تائید نمیکنه در ضمن دوستان یه عزیزی تویه یوتیوپ به ایدیه ARZINEH هر روز ارز لونا رو تحلیل تکنیکال می کنه و خدایش هم کارش درسته و اخرین اخبار مربوط به ارز LUNCوLUNA وUSTC رو میگه توصیه میکنم حتما حتما ببینید خیلی کارش خوبه :expressionless_face::thinking::roll_eyes::smirking_face::frowning:

متاسفانه چندین بار جهت اطلاع دوستان لینکش رو گذاشتم ادمین تائید نمی کنه نمی دونم چرا :frowning::frowning::expressionless_face::expressionless_face:

دقیقا و رشد ۳۰ درصدی کرده

خبرش درسته داداش کلی خرید زده بایننس اگه توکن سوزی رو به ۱۰ ملیارد برسونن میترکونه این ارز من خودم هم کلی خرید زدم ریسکشم قبول کردم