سلام من تعدادی لونا تو والت اتومیک داشتم حالا شده لونا کلاسیک وتعداد صفر شده چجوری برش گردونم ادمین جان لطفا تایید کن
دیگه نمیشه برگردوند
کیفپولترابازیابیورفرشکندرستمیشه
دوباره تعدادی لونا کلاسیک به اتومیک والت انتقال دادم لونا قبلی هم بر گشت دوستان جهت اطلاع