خرید بیت کوین با ۱۵۰ هزار تومان

به نظرتون چرا هویت خالقان این ارز پنهانه ؟ چون سازنده ش همون سازنده feg و bafe هست . هر ارزی رو با هزار نوع ترفند تبلیغ میکنند میفروشن به مردم و ارز بعدی رو ترند میکنن . مبدا این ارز ها یک سازمانه که دارن اهداف شومی رو پیاده میکنن . در کل دنیا نیرنگ سازندگان شتکوین آشکار شده به جز ایران که مردم به هر دری میزنند تا بتونند یک شبه پولدار بشند

دیگه ببند دهنتو

یا دوس داری حرفی چیزی ب خودتو خانوادت بگن

چون دوست داره با این کارهای کثیفش فحش بخوره:face_with_raised_eyebrow:

بمیر دیگه تو چرا زنده ای هنوز

گمشو دیگه زیاد زر زر کردی امیر بچه مودب
راهی که تو داری میری من شوسه این جاده رو رفته ■■■■■■

پس خوبه تو فهمیدی خالقش کیه میتونی بگی خالق بیت کوین کیه و کجاست

هواست ب ادمین باشع دنبالت میگردم بدجور میخواد بکوندت

تقریبا حرفت درسته. اما همه این ارزها برای آمریکاست تا جای دلار کاغذی رو بگیره. فرق آمریکا با ما اینه که اونها بوسیله فراماسون و کابالا آینده رو پیش بینی میکنند و اقدام میکنند اما ما فقط توکل میکنیم و از او می خواهیم ؛) همه این ارزها در نهایت تبدیل به ۴۰۰_۵۰۰ ارز خواهند شد

همونطور که خالق اولین ارز پنهانه

اسکل کل بزرگان سرمایه ی دنیا دارن تبلغ میکنن وسرمایه گذاری میکنن بعد تو میگی در دنیا همه فهمیدن کلاه برداریه