عجیبه که شیبا به نسبت چند ارز رده بالا هیچ جونی نداره
وقتی بازار سبز میشه شیبا رشدهای ناچیزی میکنه ۲ یا ۳ درصد
برید اتر سولانا و بقیه رو ببینید چه رشدی میکنند واسه ترید عالی هستن
از شیبا بعیده !!! خیلی داره ضعیف عمل میکنه
کلا هر چی قیمتش پایین تر اومد ضعیف تر شد
الان به نسبت پایین اومدن حجم مارکت باید خوب نوسان بده اما…هیچ جونی نداره