عملکرد ضعیف شیبا

عجیبه که شیبا به نسبت چند ارز رده بالا هیچ جونی نداره

وقتی بازار سبز میشه شیبا رشدهای ناچیزی میکنه ۲ یا ۳ درصد

برید اتر سولانا و بقیه رو ببینید چه رشدی می‌کنند واسه ترید عالی هستن

از شیبا بعیده !!! خیلی داره ضعیف عمل میکنه
کلا هر چی قیمتش پایین تر اومد ضعیف تر شد
الان به نسبت پایین اومدن حجم مارکت باید خوب نوسان بده اما…هیچ جونی نداره

قبلنا نوسانات عالی میداد بیشتر از تمام ارزا
از وقتی ریوشی رفت گند زد به شیبا

داداش همینجور که رشد زیادی نکرد _ یادت نره وقتی بازار افت شدید کرد شیبا خیلی قوی مقاومت کرد

پارسال وقتی بیت رو 26.000 هزار بود من یه پله دقیقا همین قیمت خرید کردم _ الان بیت تا 17 اومد ولی شیبا حتی رو6 هم نیومد !

ریوشی دفاع بود یا نوک حمله ؟!