سلام پارسال رو۱۷ خرید زدم رو ۲۵و۳۳ فروختم والانم رو ۳ خرید زدم که رفتم تو سود مثل بعزیا ۴۰ نمیخرم که هی بگم بدبخت شدم هیجانی نخر با حرف مردم نخر فعقعت زیر نز داشته باش پور سود باش ایرانو ایرانی
تبریک به اقا داوود خوشبخت
۳ خریدی ۲ بفروش اینبار![]()
![]()
شما کارت درسته ضمنا هیچکی نمیتونه قیمتو پیش بینی کنه منم تو هفت تومن خرید سنگین زدم گفتم دیگه تهشه الان ۵۰ درصد تو ضرر هستم زیادی مغرور نباش
باشه بامزه بکوری چشمت داره میره بالا ![]()
![]()
![]()
به تو برنخوره به جایم برنمخوره ![]()
![]()
۸ دلار تو سودم ۷ بار خریدو فروش کردم این ارزو هربار باسود فروختم این بارم به کوری چشمات باسود می فروشم ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
تحلیل بلدی خوب زمان خرید به مردم بگو دعات کنند
همش ۸ دلار
من نوسان روزانم ۲۰ میلیون هس معامله نمیکنم میگم ارزش نداره حالا با ۸ دلار سود ضرر مردمو مسخره میکنی
ازکسی که با ۸دلار سودفرار میکنه گنجشک روزی هست تحلیل میخوای ![]()
نه حسن فرار نکردم دو تا خرید دیگه از وینک میخام بزنم سود توپول نکیرم ول نمی کنم حسن
حسن توچرامیزوزی کسی فرار نکرده دو تا خرید دیگه به موقعش میزنم گنجش روزی هم خودتی بچه خشکل
غلطهای املایی کارشناس خبره ... بعضی ها .. . فقط .. نظر.. پرسود ..