ایده‌ای برای افزایش قیمت بیبی دوج

سلام من چند روز پيش يه مسئله رو مطرح كردم
به نظرم ايده خوبي باشه
بيايد خودمون تلاش كنيم براي افزايش قيمت
اگه بتونيم تمام كساني كه بي بي دوج دارن تو يه گروه جمع كنيم ، بعد تو يه روز مشخص همزمان يه تعداد خريد بزنيم و به ادرسي كه جهت سوزاندن توكن ها براي بي بي دوج هست ارسال كنيم ، اينطوري يه توكن سوزي خيلي بزرگ بدون تحميل هزينه به خود خالق توكن انجام داده ايم
در نتيجه باعث كم شدن بي بي دوج و بالا رفتن قيمت ميشويم.
اگه كسي هست كه توانايي سازماندهي اين كار رو داره لطفا. انجام بده

کم سسشر تلاوت کنید مومنان

شفات از خدا میخوام

مشتی فکر نمیکنی چند هزار نفر هم بیاری پول یک نهنگ نمیشه …یک ارز جهانی در یک گروه میخوای باعث تکون خوردن قیمت بشی

دوست عزیز من با اینکه هنوز نخریدم این میم کوین رو ولی طرز فکر و زحمت شما برای اینکار مورد احترامه اما نکته اش اینه تیم اش در هربار توکن سوزی چندمیلیون دلار توکن سوزی میکنن قیمتش حالا یا بدلیل اوضاع بازار یا هرچیزدیگه ای تکون نمیخوره حالا هولدرای ایرانیش بنظرت چن نفرهستن؟چقد پول اوردن واسه این میم کوین؟کل پولی که اورده شده از طرف ایرانیا واسه هولدکردن چقدره بنظرت ۱۰۰هزاردلار میشه؟پرسود و پاینده باشید

خدایش تو دیگه حالت خیلی خوبه و بیکاری

کی کمکت کرد به این مسئله مهم رسیدی :grin:

فکر کردی بورسه اگه کل ایرانیان خرید کنن هیچ تاثیر نداره اگه قراره این طوری بره بالا همه ارزها هر کی به هرکی میشود

واقعا لذت میبرم ازت چقدر خوبی احتیاج به شفا نداری.مگه با عمه دوج گروه بزنی .واقعا الان ارز دیجیتال منتظر ما هستن تا توکن سوزی کنیم منکه هزارتا دارم بچها

داداش گلم میشه بگی چقدر مثلأ بسوزونیم ؟ هیچ میدونی ۵۶ درصد این توکن فقط دست یه نفره این میدونی یعنی چی؟؟؟

هعی روزگار بازار مردم رو روانی کرده:man_facepalming:

احتمالا جنسش خیلی قاتی داره

ما گول نميخوريم
موسي به دين خود
عيسي به دين خود:grinning_face::grinning_face:

ای داد بی داد:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::sweat_smile:

■■■■ یعنی بعد او همه ضرر بیام باقی مانده پولمم بدم بره

صبر صبر صبر …
بجای اینکه همه رو جمع کنی برو دو سه تا نهنگ پیدا کن وبیار … احتمالا نهنگ ها هنوز زیر آب هستن به موقعش یکی پیدا میشه جنس خرد خرد را که مامیخریم رو یکجا وعمده ایی میخره

خدا همینطور حفظت کنه،شفات نده ک ما مال باختگان ی بهونه واسه خندیدن داشته باشیم:face_blowing_a_kiss::smiling_face_with_three_hearts::zany_face:

هزار توکن هم روی من حساب کنین:rofl::rofl::rofl:

خیله خب حالا ..بنده خدا یه نظر داد ..نظر بهتر دارید بگید همه شروع به مسخره کردن میکنید…خیلیا تو ایران سرمایشون رو تو این بازار به خارجیا باختن عوض مسخره کردن یه چیزی رو کنید به درد همه بخوره سیگنالی ..طرحی …پیشنهادی … راهنمایی چه میدونم …فقط دست از لودگیو تمسخر دیگران بردارید اینور ■■■■■ ■■■■■■ اونور کرواتی

راستشو بگو با رئیسی نسبتی نداری..