منتظره بیت نباشید،بیت بزودی به عنوان یه دارایی مانند طلا اعلام میشه و تسلطش رو از مارکت از دست میده اگر یادتون باشه تقریبا یکسال پیش ایلان ماسک هم توییتشو زد،منتظر اتفاقات بزرگ خاص باشید که امسال در حال رخ دادنه خیلی از ارزهای مطرح هم دیگر جون بلند شدن رو ندارن و رتبشون رو به توکنهای قوی جدید خواهند داد مخصوصا اونایی که دوج و شیبا دارن بترسن،و اینم بگم امسال سال توکن گربس،اگر دنبال یه شبه میلیاردر شدن هستید بگردید و توکن گربه رو پیدا کنید،این حرفایی که گفتم پیشگویی یا نظر شخصی نبود،متاسفانه نمیتونم بگم حرفهای کیه فقط میتونم بگم صحبت یکی از تاثیر گذارترین افراد مارکته از پیامم اسکرین بگیرید و امیدوارم ۱ درصد از حرفام استفاده کنید.
توکن گربه کدومه
ژیپ تحلیلگر ،استاد بزرگ
خب اسم توکن رو درست به انگلیسی بنویسید لطفا توکن گربه علامتش چیه
بیا پایین بچه جون
یا خدا داداش اینارو از کجا میدونی ، اسکرین چیه پیامتو خالکوبی میکنم داداش اگه جای خوبو لایقی رو بدنم پیداکنم، ۱درصد چیه ، ۰۰۰/۰۰۰۰۰۰۱ درصدشو فقط استفاده نمیکنیم اونم بخاطر اینکه نمیتونیم درک کنیم چیگفتی
بیا پایین بچه
برو برنامه شاد استفاده کن
من نه دوج دارم ن شیبا ولی چطور میشه که حرف ایلان واسه اتفاقات بزرگ قبول داری بعد همین ادم از دوج حمایت کرده گفته تا اخرش هستم بعد تو میگی اونی که دوج داره بترسه احتمالا از اینده اومدی چیزی بارت نیست ■■■ شو
کاش میشد شما رو صد بار دیسلایک کرد.یه دیسلایک برای شما خیلی خیلی کمه
اول صبح … شعر چیه میگی؟
داداش دیر رسیدی این اشغالا دورشون تموم شد
خودت فهمیدی چی گفتی
ای کلک ! با بزرگان سر و سری داری ؟
ریوشی توکن طلای
یعنی ایرانی جماعته و حرف مفت …
حق باتوعه
با آدم های ساده نباید زیاد بحث کرد
چقد قشنگ ک س میگی