با احترام به همه آنقدر حرفهای بیهوده اینجا زده میشود چند تا تحلیل و راهنمایی درست دوستان باتجربه لا به لای پیام ها محو میشه کمی به هم کمک کنیم انژری مثبت و درست راهنمایی کردن افراد تازه وارد
زمانی که برای دیگران خیر و برکت بخواهی خداوند روزی شمارا چندین برابر میکند
دوستان باتجربه بفرمایید زیر 21هزار نمیاد!؟
آیا الان وقت خرید هست!؟!؟
نه خانم صبر کن
روند بازار کلا ریزشیه
جنگ و بحران انرژی
نرخ بهره فد
رکود اقتصادی کشورها
امکان ریزش هست
البته اگه هولدر هستید و براتون مهم نیست که بیت در ۱۷ باشه یا ۲۰
اختیار با خودته
این پامپ و دامپ ها رو کسی نمیتونه پیش بینی کنه تو ایران چون همش بازیه یه سری نهنگ و دولت قلدرمثل امریکاس میبینی تو اوج فاندا مثبت یه هو خالی میکنن باید حواست جمع باشه تا پریروز که ریزشی بود همه میگفتن میره تا ۱۴ ولی دیدین که اومد بالای ۲۰ الانم میببنی تا ۲۳ میره ولی یه هو خالی میکنن میاد زیر ۲۰