درخواست کمک

خواستم طبق اطلاعاتی که من هم مثل شما پیگیرش هستم نظر خودم رو بگم
-اول مورد مثبت اینکه صرافی ها دنبال جمع کردن لونا کلاسیک هستن اون هم به طور گسترده احتمالش هم بالاست صرافی ها در نقش ولیدیتور بخوان نقش تعیین کننده توی تایید یا رد پروپوزال های جامعه ترا داشته باشن
-دوم مورد مثبت پروپوزال ۴۰۹۵ رای آورد امروز که پیش زمینه پروپوزال های دیگه س که برای توکن سوزی اجرایی میشن پس به زودی توکن سوزی ۱.۲ بر هر تراکنش اجرا میشه
-سوم مورد مثبت این که لونا کلاسیک در مقیاس با لونا ۲ واچ لیست بسیار بزرگتر و جامعه ی مشتاق بیشتری داره که هر روز هم آدرس های منحصر به فردش بیشتر میشه که خود این عامل هم باعث جلب توجه سرمایه دار ها میشه
این عوامل در کنار رشد متناسب یو اس تی باعث افزایش اعتماد ها میشه و میشه گفت در بازه های هفتگی اکه شرایط بازار مثبت بمونه برای کسایی که هولد کنن سودآوری بالایی خواهد داشت
اما تمام نکاتی که گفته شد، نکات مثبتی بود که در این هفته به گوش رسید و فاندای مثبت تلقی میشه و هنوز معامله در این رمز ارز با ریسک بسیار بالای انجام میشه
البته هنوز هم دوکوان و تیم مدیریت ترا پروژه رو رها کردن و معلوم نیست چه اتفاقی قراره برای لونا کلاسیک بی افته اما بایننس از لحظه ی ریزش به پروژه نزدیک شده و حالا بیشترین سهم از این ارز رو داره که نشان دهنده ی این اتفاق هست که لونا قرار نیست نابود بشه

Well done :+1::+1::+1:

تحلیل هات کلا صغرا کبراس بالا میگی خیلی حرفای مثبت هست پایین زدی میخواد نابود شه

دومیلیارد پول گذاشتی

فارسی هم بلد نیستی بخونی…بخدا جات تو این بازار نیست