خدایا خودت کمک کن میخواهیم با صعود این ارز دست خیلی بگیرم.. الهی آمین ادمین جان تایید کن یاعلی مدد
![]()
![]()
شما یه نظر امام رضا بکن
خدا اگه بخواد دست اون خیلیهارو خودش میگیره
البته نمیخوام نیت خیرتون رو زیر سوال ببرم
ولی شرطی از خدا چیزی خواستن یه خورده ای چیپ نبست؟
بی خیال اینجوری نیست فرمولش،،، گره نزن ب اعتقاداتت که بعدکه بهش نرسی خودت بیشتر زجر میکشی
شاخ تو جیب خدا میکنی![]()
![]()
![]()
خودتی…با نذر و نیاز و این شعرا ،به جایی نمیرسی…خخخ
آفرین دقیقا همینه
خدا دوست داره که مردم کمک هم باشن تا از مخلوقاتش لذت ببره