حنای فدرال بی‌رنگ شده

دوستان دیگه حنای فدرال رنگی نداره. این همه تو جلسه ی امروز از افزایش سریع نرخ بهره صحبت کردند. بازار عین خیالش نیومد. بازار زیر 20 نمیاد.

دوروز دیگه ببینیم اگه چیزی نشد

همه به امید ۱۶ و ۱۰ نشستن نمیدونن خود بیت کوین بیست هزاری چقدر پایین دیگه قرار نیست پایین بیاد یه ۱۷ نشون داد به اینا که منتظر خریدن امید بده که نخرید میاد پایین تر
از همینجا تا ماه دیگه بالای ده هزارتا پامپ میشه

زیر چی نمیاد :joy:میاد قابل پیشبینی نیست

دوست عزیز شما یک هفته عقب هستید. جلسه فدرال هفته پیش بود. %75واحد نرخ بهره بالا بردن. و بیت از31تا17890آمد یعنی 14هزار دلار ریزش ولی دوباره بر گشت به بالای 20. پس لطف کنید اطلا عات خود به روز کنید. که اطلاعات اشتباه به دیگران ندهید. باعث ناراحتی دیگران نشوید.در ضمن اگر بیت بخواهد هر هفته چند هزار دلار بریزد که در عرض دوهفت کل رمز ارزهای موجود نابود می شود. ولی رمز ارزها نابود نمی شوند. لونا را دیدی تا صفر رفت ولی دوباره تاسبس شد.و دوتا لونا شد.