سلام دوستان عزیز
امیدوارم که پرسود باشید
این ارز عالیه
دوستان از توکن صرافی بیکونومی غافل نشید اسمش هست (بیت توکن) مارکت کپش 4 میلیون دلاره
بنظرم گزینه خیلی خوبیه برای سرمایه گذاری
بیکونومی یکی از صرافی های قدره دنیاست
سلام دوستان عزیز
امیدوارم که پرسود باشید
این ارز عالیه
دوستان از توکن صرافی بیکونومی غافل نشید اسمش هست (بیت توکن) مارکت کپش 4 میلیون دلاره
بنظرم گزینه خیلی خوبیه برای سرمایه گذاری
بیکونومی یکی از صرافی های قدره دنیاست
کی شما دهاتی های گدا گشنه آدممیشین و میفهمین وقتی یه ارز رو تا دسته فرو کردن داخلتون…هی عین چسخلا نیاین تبلیغات کنین و سیگنال خرید بدین فک کنین همه عین خودتون چهارپا هستن…اوسکلای دوزاری…حمال مفت میشین واس تولید کنندگان اون ارز..عین خر واسشون حمالی یامفت میکنین…ازون بدتر هموز حالیتون نشده اینجا بورس ایران نیست تو بیای تبلیغ ارزی که تا دسته رفته توت رو بکنی و ملت بفرض بخرن تو از ضرر دربیای…برین گمشین سر گله گوسفندتون دیگه ■■■■ همه جا
120 درصد رشد تا الان ![]()
![]()