Luna دست بایننس است؟

حاکمیت لونا از این به بعد دست بایننس هست.از این به بعد با هر خرید و فروشی یک و دو دهم درصد از خرید و فروش ها کسر میشه به عنوان مالیات برای توکن سوزی.از این رو این همه بایننس لونا خریده اگه بخواد بسوزونه که ضرر میکنه پس حتما این مالیات ها مال بایننس هست.چون که توکن بسوزونه معاملات هم زیاد میشه این دو ماهیی که بایننس حاکم لونا هست تمام مالیات ها رو به جیب میزنه هم ضرر این خرید هایی که کرده میاد تو جیبش هم ی سودی میکنه هم لونا میره بالا…این کل پروپوزال ۴۰۹۵ هست امیدورام مفید باشه دوستان.:raised_back_of_hand::raised_back_of_hand::raised_back_of_hand:

از این به بعد نه تا هفته ی دیگه اجرایی نمیشه فعلا رای آورده

چرا دیسلایک میکنید؟
خوب بنده خدا راست میگه
یکی هم که اخبار موثق بهتون میده باهاش مخالفت میکنید؟
برای اجرایی شدن پروپزال ۴۰۹۵ یک هفته زمان نیازه