سلام دوستان
اينجا هر كسى مياد و آرزوشو بيان ميكنه و هيچ تعهدى در قبال سرمايه ديگران نداره و جالب اينجاست كه دوستان ديگرى هم وجود دارن كه سوال ميپرسن لطفاً ميشه بگيد كى بخريم، آخه عزيز من مگه پولتو از سر راه پيدا كردى؟ بخدا بعد از حدود يك و نيم سال حضور مستمر در اين بازار و آموزش ديدن ، باور كنيد اينجورى نيست كه تكنيكال بتونه جواب بده، اونم تو اين روزها، آقا رضاى محترم كه به عقيده خودتون داريد به مردم سود ميرسونيد، عمراً اگه بيش از سه ماه تو اين ماركت بوده باشيد.وگرنه اينجورى حرف نميزدى نكن اينكار رو با سرمايه مردم بخدا انرژى منفى مياد سراغت، اين روزا هر چى پيامها رو ميخونم ماشالله همش پيامهاى شماست اونم با حجم بالا، پس كى وقت ميكنى بازار رو رصد و تحليل كنى؟؟؟
من نميگم شما قصد بدى داريد ولى دوستان زيادى تو اين سالها نظرياتى ميدادن كلى آدم ساده لوح رو به خاك سياه نشوندن و غيبشون زد شما هم راه همونها رو دارى ميرى حالا يا خواسته يا ناخواسته و در آخر دوستان لطفاً به حرف هيچ كس وارد نشيد و حداكثر با مبلغ ناچيزى از نقدينگى كار كنيد كه بتونيد در صورت لزوم حتى تا ده پله هم ميانگين كم كنيد اين تنها راه سود توى اين ماركت هست
زیاد میانگین زدید اندکی صبر تا شنبه زیاده صبر کردن واقعا
درود به اقا ایرج عزیز واقعا حرف حقو زدی یه زمان ۹۰ درصد تحلیلگرا حرف بیتکوین ۱۰۰عزار میزدند واون ۱۰ درصد حرف بیتکوین ۲۰ هزار که کسی یاورش نمیشد اگه با اموزش میشد سود کرد که صرافی ها همه درشون تخته میشد تکنیکال یه روشه و میشه خیلی سو استفاده ها کرد الخصوص نهنگها وصرافی ها که سرمایه زیاد دارند یا دولت ها الخصوص امریکا وچین من خودم تریدر حرفه ای میشناسم بالای ۱۰ سال تریدره ولی به زندگیش نگاه میکنم پیشرف خاصی نداشته
فقط همینو بگم واقعا دیگه نمیدونم چی بگم بله حرف شما و دوست عزیز درسته اگه اینا نا مجهوله بخاطر همینه اکثرا از بالا خریدید الانم تشویق به خرید می کنید وای از دست این حرفها