افزایش دارایی های ustc در بایننس

خیلییییی خوشحالم ک با دوملیون شروع کردم پارسال و گفتم اگه بشه چهار ملیون یه ۱۰۰ ملیونی میزارم این اتفاق ن افتاد و دوملیونم شده ۶۰۰ هزار خخخخ وگرنه بدبخت میشدم. تا پنج سال اینده فقط تجربه کسب میکنم تا به سطحی برسم بتونم سود کنم. این بازار هم مثل صنعت میمونه باید دو سه سالی توش شاگردی کنی تا اوستا بشی

آفرین حتما بگو برات اسفند دود کنن

ولی من بی گدار زدم به آب

افرین به فکرت،:clap:

بهترین کامنت دهه اخیر