در اخر روندها خریدارها باید نهنگ ها باشند
چیزی که ما الان شاهدش هستیم خرید توسط کیف پول های کمتر از 100 بیت کوین است
گروه مهم کیف پول های بالای 100 و زیر 1000 است که هنوز خرید نداشتن اینا تریدرهای وابسته به موسسات بزرگ هستند
میارن روی 10 کم کم با کلی نوسان در طی 4و5 ماه یا حتی بیشتر میارن تا 20
و خیلی ها از ترس افت مجدد میفروشن
اونجا که نهنگ ها خریداشون رو کردند بازار میره بالای 20
موقع خرید نهنگ ها وضعیت کیف پول ها نشون میده که اونا بارشون رو بستند
فعلا نهنگ ها خرید نکردند و طبق سابقه بیت کوین و بررسی دقیق چارت کف نهایی عددی بین 12000 تا 10000 خواهد بود
هیچ وفت درمرحله اول نهنگها خریدنمیکنند، نهنگها پس از خبرهای رانتی خرید میکنن
وقتی تو بازه ۲۹ که بود همین شماها و اکثر افرادی که مثلا باتجربه بازار هستن گفتن نهنگا دارن درو میکنن و نمیدونم اکثر شرکتا تو ۲۸ کا خرید زدن و اجازه نمیدن پایینتر بیاد، این بازار هیییییچ تحلیلی نداره، حتی یک درصد، اگرم تحلیل ها درست از آب دربیاد اولا که با دقت پایینی نسبت به تحلیل داده شده در میاد و ثانیا همونم شانسیه( یعنی ربطی به تکنیکال نداره)، تنها کاری که باید کرد اینه که ۲۰ درصد کل سرمایتو بیاری تو این بازار، اونم نه همشو یه جا، کم کم و پله ای، از طمع دوری کنی و با توجه به میزان سرمایت به سودش راضی باشی. حالا ۲۰ درصده یکی میشه ده میلیون، یکی میشه ده میلیارد، اینجوری هرگز نه حرص میخوری نه شکست، اونهایی که میخوان تازه وارد این بازار بشن اینو آویزه گوششون کنن
اینا نهنگ نیستند کوسه ادمخوارند
عزیزم اگر نمودارها رو دنبال کنید خرید نهنگهای بالای هزار بیت کوین که روند رو مشخص میکنن بین ۱۷ تا ۲۰ هزار انجام شده و بعید هستش دیگه زیر ۱۷ برگرده حالا اگر پیشگویی دارید میکنید که بحثش جداست.