تارگت خروج از بازار چقدر است؟

دوستان
تارگت شما برای خروج چنده؟مثلا لونا چند بشه خروج میزنید؟۱ سنت؟۲سنت؟۳سنت؟و…۱دلار؟۲دلار؟ و الی آخر؟

انشاءالله‌پنج‌سال‌دیگه‌که‌شد‌$5خارج‌میشیم

پله اول خروجم 1دلار پله دوم 3دلار مهم نیست چقد طول بکشه

یک سنت همه میرن حتی ۵۰ تومن هم بشه نصف بیشتر بچها میرن