دوستان
تارگت شما برای خروج چنده؟مثلا لونا چند بشه خروج میزنید؟۱ سنت؟۲سنت؟۳سنت؟و…۱دلار؟۲دلار؟ و الی آخر؟
انشاءاللهپنجسالدیگهکهشد$5خارجمیشیم
پله اول خروجم 1دلار پله دوم 3دلار مهم نیست چقد طول بکشه
یک سنت همه میرن حتی ۵۰ تومن هم بشه نصف بیشتر بچها میرن