سال ۹۵ تو بورس همه زندگیم را باختم . تازه وام هم گرفته بودم یعنی غیر باختن ۷۰ میلیون اون موقع هم منفی بودم . روزگارم سیاه بود زندگیم داغون بود . ولی همون موقع یاد خدا آرومم میکرد سوره واقعه و ذاریات و ■■■ یس الرحمن را میخوندم.
چند وقت بعد
یکی کمکم کرد بدهیم را دادم و تو چند مدت ورق برگشت از خدا خواستم پول کسی که کمکم کرده را با هدیه ای روش بهش بدم
طرف بعد مدتی ۱۱۰ میلیون برای کار تو بورس بهم داد که به لطف خدا تو اوج بورس بیش از یک میلیارد بهش پس دادم و خدا از زیر دین و منتش خارجم کرد
اگر تقوای الهی پیشه کنید از یه جایی که حسابش را نمیکنید نجاتتون میده . سپاسگزارتم خدا سبحان الله
خف ه شو ن کبت توی هر کامنتات یه دروغی میگی با اون یکی فرق داره چقدر روا نی بیکاری که نشستی اینجا هر دقیقه یه دروغ میبافی
ی سوره ای هم بود واسه کرونا رهبر گفته بود.ولی اون برعکس عمل کرد روزی ۷۰۰تا کشته میدادیم
تقوا،ایمان و عمل صالح
و من یتوکل علی الله فهو حسبه
نمی دونم سعید راد راست می گه یا نه . ولی تو خیلی بی شعوری . اصلا بی شعوری رو از توی میشه معنی کرد
علی تو دلت پاکه دعا کن ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
دهنت ببند ادم بیشعور
توکل فقط و فقط بخدا
هم من راست میگم هم شما
کلید اسرار این داستان بدهی سعید
بخاطر آقا ناراحت شدی؟خاک تو سرت از کی دفاع میکنی
یعنی جون به جونتون کنن، از بدبختی و فقر و خفقان بمیرید بازم ته دلتون برای مالش قهرمانانه قنج میزنه
اسم قشنگی داری « علی »
یکی از مواردی که انسان رو هدایت می کنه به سمت خوبی ها ، احترام گذاشتن به عقاید دیگران هست .
توهین = بدبختی
اینو یادت باشه .
اون سوره نبود دعا بود بعدشم تو که احتمالا طرف دار فایزر هستی همون کشور آمریکا هنوز داره بالای ۷۰۰ کشته میده ولی رهبر ما گفت فایزر نمیزنیم و الان کشته هامون به صفر رسیده آخرین بارت باشه به رهبر توهین میکنی اگه میخوای حرف سیاسی بزنی برو سایت مریم رجوی اونجا همه طرف دارت هستن
اولا سوره نبود دعا بود دوما وقتی رهبر گفت فایزر نزنید امثال شما همش زر اضافی زدید ولی الان همون کشور آمریکا هنوز داره کشته میده ولی کشته های ما به صفر رسیده سوما اینجا جای حرف سیاسی نیست اگه میخوای اینطور مزخرفات بگی برو سایت مریم رجوی اونجا مخالف که نداری طرف دار هم پیدا میکنی ادمین جان لطفا تایید این دومین پیام هست که تایید نمیکنی