ترمز بریده و پوزیشن‌های فروش

ترمز بریده:grin:
2 تا پوزیشن فروش باز کردم، همش میره بالا، شاید تا 60 سنت هم بره، البته برای من امیدوارم نره:winking_face_with_tongue:
به 55سنت رسید دیگه توصیه برای دوستان معامله را ببندین اگه سودی کردین، بالاخره باید اصلاح کن، خلاصه طمع نکنین :folded_hands:
خودم هم یک معامله فروش سوم باز میکنم، ببینم کی از رو میره:joy::flexed_biceps:

چرا انگار با حالت تمسخر تحلیلارو میذارید؟

تحلیل نیست گرامی، دیدگاه شخصی. من سواد تحلیل ندارم، از روی احساسات بازار کاری را انجام میدم، بعد هم اینکه باید زیاد حساس نبود، زیاد جدی نگیر. آخرش هممون بازنده ایم:joy::wink:
پولهایی را که ازمون گرفتن، به این راحتی ها پس نمیدن، خیلی طول میکشه به حداقل نصفش برسه. در ضمن دنبال تحلیل هیچکسی نباش، بازار ریخت روی ریزش سوار شو، دیدی میاد بالا سوار شو. کلا فقط با نوسان گیری. با هیچ کدوم ارزها ازدواج نکن، آخرش چند تا عدد هستن داخل کیف پولت. همه افراد اینجا روزی آرزوهایی داشتن.