فدرال رزرو به معنای بودجه متمرکز پشتیبان برای بانکهای فدرال ایالتی آمریکا ، پس رو چه حسابی دوستان میگن تصمیمات ارز دیجیتال غیر متمرکز میگیره .
از این رو تا دنیا به آخر نرسد قیمت بیت به آخر نمیرسد و تا رشد جهانی سرمایه خوبی به وجود نیاید صعود خوبی در پیش نیست ، سالهای قبل وقتی استارلینک کلید خورد موج رشد و تحول اقتصادی به وجود آورد و یا مثلا وقتی کرونا آمد موج سقوط اقتصادی در پی داشت که مستقیما در ارز دیجیتال غیر متمرکز احساس شد .
خالصا` بعضی دولت ها در اتاق فکرشان و بحث کلان ، بر آن شده اند که ضمن تقلید ، از هم اکنون فکر اختلاص های مالی بزرگی باشند ، گویا از چشم بادومی ها یاد گرفتند ، میخواهند مانند کشور کره جنوبی و داستان دزدی آشکار از کاربران ارز بومی کشورش که به نام لونا بود را تکرار کنند ( نظر شخصی ) غیر متمرکز یعنی صاحب و قانون نداره ، اگه قدرت و هوش و سیاست شو داری میتونی جلو چشم همه راحت بدزدی ، و کسی قدرت و توان و حق دخالت و مخالفت نداره . ولا غیر
گولاخ های ارز مشکل اصلی شون شده اینکه کدوم طرف این داستان باشند ، با دزدها ، یا فکری برای مبارزه بکنند .
داداش چند بار نوشته هاتو خوندم . بدرد بخور هستن .
الان دیگه نخونده لایک می کنم .
خیلی زیاد مینویسی .
خودت فهمیدی چی گفتی خدا وکیلی؟