تتر رو به کاهشه خودتونو گول نزنید ارز بخرید به خصوص دوج یا ترون یا بایننس
به رمز ارز ava توجه کنید حیفه
تتر رو به کاهشه خودتونو گول نزنید ارز بخرید به خصوص دوج یا ترون یا بایننس
به رمز ارز ava توجه کنید حیفه
اخ نمیدونم تو رو چه به تحلیل الان میخای با ارز ترون مردمو بدبخت کنی خودت بدبختی چند نفرم بدبخت کنی
بدبخت تویی که زیرساخت های ترون را نمی بینی و ترون رشدش حتمی هست و در ریزش خودشو نشون داد
تتر کجاش رشد داره که مردم امیدوار می کنید دلار بیرون الان ۲۹۰۰۰ رسیده شما کجای کاری
کجا 29هزار ها نکنه با ویزا و پاسپورت منظورته اره بخدا تواثلا سواد نداری
والا تو بدبختوسم پاشی که میای اینجا چرت میگی اخ ■■■■ جان تو که حالیت نیست چرا چرت میگی کجا دلار 29که من برم بخرم ها با ویزا پاسپورت منظورته یا دلاری که حضرات به تزریق پول دارن همش فنرشو جمع میکنند اخ تو اینقدر بی عقلی تو ایران چه چیزی پایین اومده که بخاد دلار پایین میاد عذر میخام تو دسشویی بری الان باید هزینه ریدنتم به دلار پرداخت کنی بعد میای اینجا دستکاه سم پاشیتو محکم بستی رو کمرت میای سم پاشی میکنی همه رو مسوم میکنی برو عمو برو خجالت بکش این پول تزریق کردن بخاطر پایین اوردن دلار ■■■■ جان میدونی چه تاون بدی داره همش فنرشو جمع میکنند یه بار که اون فنر پرتاب بشه که دیگه اینا نمیتونند جلوشو بگیرن خدای با کیا شدیم 85ملیون نفر
کارت درسته.نمیدونم چرا دارن باهت لجاجت میکنن