استراتژی ورود و خروج از بازار

بازار پرریسکی هست، لطفا فقط با پول اضافه یا پولی که از بین رفتنش تاثیر آنچنانی براتون نداشته باشه وارد بشید، از تجربیات من و امثال من درس بگیرید. هولد نکنید با هر ۱۰ درصد سود کلا خروج بزنید و سر فرصت دوباره وارد بشید، هیچ عجله ای نکنید.

اخه مشکل اینحاست هنوزبه پول خودمون نرسیدیم باید هولدکنیم خیلی توضرریم

بیشتر از ده درصد سود کارمزد خرید و فروشش میشه.دوما ارزهای خوب هولدشون بهتر از نوسانگیریشونه.بعضی وقتها چنان پامپی میکنه که هر چقدر و هر چند باری که تونستی نوسان بگیری نمیتونه عقب افتادگیتو جبران کنه.و تعداد ارزات آب میره.ولی با قسمت اول صحبتهاتون مبنی بر ورود پولی که نیاز نداریم موافقم.

ای کلک لونا هاتو هنوز نفروختی ،حالا زرنگ شدی و به بقیه ،پیشنهاد میدی با ده درصد سود خارج بشن ،،،ایول ،،تجربه از این بازار ،خوبه حتی اگه ضرر کنی،، به تجربه اش می ارزه:ok_hand::hugs::money_mouth_face: