اونا که به حرف کاربر رضا و ۹۵۹۵ گوش دادند و فروختند م منتظر دوج ۱۵۰۰ تومنی شدن تا حالا ۵۰ در صد ضرر کردند.
داداش من هیچ وقت نگفتم پامپ میکنه و نه دامپ قیمت هم تعیین نکردم سال گذشته که بهنام تارگت ۳/۲۱ داد گفتم تا ۱۳ سنت میاد پایین اما امسال هیچ کف و سقفی رو تعیین نکردم چون تارگت دادن عین بی سوادی بازار بورس و ارز دیجیتال تابع هیچ تحلیلی نیست فقط با خواست چند نفر که تعدادشون به انگشتان دست هم نمیرسه بالا و پایین میره حالا بخت باهات یار باشه بتونی با خواست اونا موج سواری کنی در غیر این صورت فقط ضرر میکنی .
نابقهاگه آدم کوتاه بین مثل تو بودم یا اونایه دیگه بقول تو اگه دنبال این بودن که ریسک کنن اون موقع که رو ۲۰۰۰ بود می گفتم بخرید که بقول تو امثال تو ۲۰۰ جلو باشن ولی اینو بفهم الان وقت خرید نیست البته هرکی مثل تو اختیار خودش رو داره
داداش من هیچ وقت نگفتم پامپ میکنه و نه دامپ قیمت هم تعیین نکردم سال گذشته که بهنام تارگت ۳/۲۱ داد گفتم تا ۱۳ سنت میاد پایین اما امسال هیچ کف و سقفی رو تعیین نکردم چون تارگت دادن عین بی سوادی بازار بورس و ارز دیجیتال تابع هیچ تحلیلی نیست فقط با خواست چند نفر که تعدادشون به انگشتان دست هم نمیرسه بالا و پایین میره حالا بخت باهات یار باشه بتونی با خواست اونا موج سواری کنی در غیر این صورت فقط ضرر میکنی
..
رضا خدا کنه که این دروغی که میگی راست دربیاد چون من که فروختم حالا ببینم چی میشه البته اگه ضرر هم بکنم مقصر خودمم چون خریت کردم اگه سود هم بکنم دمت گرم چون ریسک کردم حالا ببینیم چی میشه البته الان هم ساعت یک بامداد روز شنبه است. الان حساب نیست ؟ الان که میره بالا تا الان خریت بیشتر بوده
نا فردا بدرود
شهرام فعلی و رضا سابق با تغیر اسم رفته تو گروه اتریوم گو خوری میکنه.