آر اس آی هفتگی در پایینترین حد تاریخی خودش هست، فکر میکنی یعنی چی؟ یعنی اینکه بعضی ازین سمپاشا که آرزوی خرید در ۱۴۰۰۰ دارن رو باید با خود به گور ببرن
خود درگیری داری؟
طرف میگه احتمال پایین اومدن داره
فکر میکنی اون 100دلار حساب تو خار چشمش شده
بنده خدا
برو یکم یادبگیر
پولتو بگا ندی
بزن تو تایم روزانه
قدرت ریزش رو با قدرت صعود مقایسه کن
میبینی که با شدت ریخته و این بالا زدن آروم
واسه سیو سوده
تا وقتی دوباره اومد پایین بتونی حجم بیشتری بخری
گارد نگیر
کسی چشم به مال تو نداره
پشه هم دنبالت نیست
تبرنزن
تایید کن ادمین جان
باز دو روز مثبته از غار اومدین بیرون شدین تحلیلگر- چندماه بعد 12000