دوستان یه سوال دارم اونم اینه که بنظرتون من یه خونه نقلی دارم بفروشم بیارم اینجا؟
دوست عزیز شما که همه اش شلوغ کاری میکردی و ریززززززش تا ۱۶۰۰۰ چی شد یک هو نظرت عوض شد الان میخواهی خونه ات رو بفروشی خدا لعنتت بکنه من بخاطر منفی بافی تو کلی متضرر شدم و الا تو سود بودم روی ۲۰۰۰۰ فروختم
اگه شوخی کردی حرفی نیست.ولی اگه جدی گفتی باید به عقل خودت شک کنی اخه مرد حسابی خونت رو بفروشی بیاری تو قمار کریپتو!!!
داداش جانِ من همچین کاری نکن. بدبخت میشی اصن نکن ، ب خدا دلم برات میسوزه ک دارم اینو میگم بهت ، اگه پولت از پارو بالا میره و بهش احتیاج نداری ک بماند ولی اگه خونته و توش مستقری و اینا ، اصلا اصلا اصلا اصلا همچین کاری نکننننن. . نمیگم احتمال نداره ک سود کنی اما احتمال خطر و ضررش هم هست و ممکنه پولت راحت ب باد فنا بره. تو رو خدا همیچین کاری نکن ، خیلی ها همین کارو کردن و نابود شدن. .تو نکن خواهشاااااااااااااااااا
یکاشتباهاگراینکارروبکنیخودمناززمانیکهبورسایرانبالابود۸۰۰ریختمسهمگرفتمموادغڌاییبعدپولمشد!۱۸ملیونالانکهدارمبهتهشدارمیدمهنوزنفروختمودلمنمیادچونمثلتوزندگیمرودادمخداروشکرکهخداهوامونرودارهاینجامیامهروقتکهریزشهمیخرمالانمتوریزشهبعدتانرهبالایعنییکسالدو.سهصبرمیکنمبعدمیفروشمولیدیگهباداروندارمنمیامیکبارسوختمبایکسومپولکارممیامحالاببینخونتحاظریمفتازدستبدیبیابازمخودتیجهتاطلاعپرسویباشی
اول پیش یک روانشناس برید.
دوست عزیزخانواده خانه مغازه خودرو که نیازهرشخصی هست ازهرچیزی واجب تر ه چون نباشد اسایش وارامش درزندگی به هم میخورد فقط فقط پولی که نیازبهش نداری خوبه مثل یک قطعه زمین که میگیری که تا۵سال روش حساب نکی که داره که نیازبه پولش نداشته باشی پول اضاف اضاف که قابل نیازنباشد حداقل ۲سال حالا اگرشانس اوردی که زودتر سوددادکه خداراشکر اونم باتحقیق وبرسی زیاد سرمایه گذاری کنیم
دوست عزیز .فقطبه خاطر خودت این حرف می زنم. ■■■■ ترین فرد دنیا هم اینکار را ننی کند. اصلا به لایک ها دقت نکند. این افراد دلقک هایی هستند. ه فقط دنبال خندیدن به دیگران هستند.به عنوانیک برادر می گویم . اگر می خواهی آرامش خودت را از دست بدهی اینکار را بکن. حتی اگر پادشاه بیت کوین گفت بیا یک
بی لاخ بهش نشان بده بگو خر خودتی.
برو که آرامش بهترین چیر است . مطمئن باش روزی را می بینم که روزی هزار بار بگویی غلط کردن. دوست می گوید گفتم دشمن بعد از اینکه نابود شدی می گوید می خواستم بگویم. مثل همان دلقک هایی لایک تایید نشان می دهند.موفق بلشی برو بآرامش زندگیت را بکن.
نظر ما رو ملاک خرید و فروش خودت قرار نده
داداش بده خونه رو کرایه و پولش رو بیار تو بازار چرا بفروشی
خونه رو بده کرایه و پولش رو بیار تو بازار
مگه دیوانه ای پسر،پول اضافه فقط،سهم هیشکی و هیچ چیزی نباشه،اگه فردا خدایی نکرده ارزشش اومد پایین دست و پات بسته نباشه شرمنده شی،خواهشا اینکارو نکن
اگه اینکار روکنی خییییییییلی الاغی
همه ی اینهایی که اینجا هستن،هدفشون اینه که یک پولی از این بازار جمع کنن که ملک بخرن ، حالا تومیخوای نقد رو بدی و بچسبی به نسیه
خدایی کسی که میاد اینجا در مورد خونه زندگی فروختن نظر میپرسه رو درک نمیکنم. قشنگ مشخصه طرف چیکاره هستش و البته خودنمایی بلای خانمان سوزی است
اگر مغز خر خوردی بیا
سلام نه دوست عزیز ملک خودش سرمایه
و در حال رشده
■■■■ ترین فرد دنیا هم اینکار را نمیکند. یا دیوانه ای یا پولت زیادی کرده یا از آرامشی که داری خسته شدی. دیوانه دیوانه دیوانه هم اینکار را نمیکند. سرت به جایی نخورده.(( دوست می گوید گفتم . دشمن وقتی که نابود شدی روزی هزار بار گفتی غلط کردم می گوید می خواستم بگویم.)) برو بی خیال اینکار شو.
تو که داری از اینجا سیگنال میگیری بعیده بدونی کیف پول چیه چون ممکنه هک بشی و پولت ازبین بره تو خونه نقلی داری بفروش باهاش یه پیش خرید بگیر اونطوری استرسم نداری و زیر سرت قرصه منم خودم اینکارو کردم با پول مازاد دارم اینکارو انجام میدم حالا خود دانی
خودتا می خوای مطرح کنی
خوب ملت را سر کار …آره بفروش بهره ای بهتره صدی هشت بگیر سود خفنی داره