درس گرفتن از بازار

یک سوال من از سال قبل شیبا دارم سال قبل شیبا رتبه سیزده بود قیمتش روی ۰۰۰۰۸۸ بود الان هم رتبه سیزدهه ولی قیمتش کمتره چرا؟؟

من یه مرغی داشتم روزی یکی تخم میزاشت الان هم یکی تخم میزاره ولی پرهاش ریخته .چرا

چون همه ارزها باهم سقوط کردن

بستگی ب قیمت نداره دوست من،نگا کن ارزش بازار رو،درسته پارسال بیشتر بود ارزش بازار،اما الان ب پای شیبا همه ارزهای دیگه هم پایین اومدن پس رتبه تغیر انچنانی نمیکنه چون فقط شیبا نبوده ک پایین اومده

به خاطر اینکه اون موقع حجم کل مارکت ۳تریلیون دلار بود یه سری از ارزها مثل لونا که مارکتش بالا بود هم رتبه ۵بازار را داشتن و شیبا حجم مارکتش ۳۵میلیارد دلار بود الان حجم کل مارکت امده پایین و حجمی که مارکت شیبا داره شده ۱۳بازار

شما اول اونی که بهت گفته بیای تو این بازار بهم نشون بده بعد بهت میگیم