امید به آینده: صبر و دعای خیر

روزهای خوب نزدیکه فقط صبر عزیزان.انشاالله که هیچ کس ضرر نکنه از هموطنهام. دوستتون دارم

دمت گرم همین که تو این وضعیت انرژی مثبت میدی

درود بر شرفت احسنت با انرژی مثبتت

اخه اسکول انرژی به چه دردی میخوره مگه مسابقات المپیکه
بقول یاس میگه تو میخوای حقیقتو بشنوی یا سلیقتو