لیست شدن بیبی دوج در بایننس

یکی از شروط لیست شدن یک ارز در بایننس این هست که طرفداران، دنبال کنندگان یک ارز خیلی بالا باشه. که الحمدالله بی بی دوج از این امر مستثنی نیست. ان شاء الله بزودی در بایننس لیست بشه:nazar_amulet::nazar_amulet::nazar_amulet:

دوست عزیزم من خودم الان حدود یکسال هست این ارز را دارم ۳۰۰ میلیارد واحدش. فقط این را بدان کاری که چندتا نهنگ و یا ابر نهنگ میتونن در رشد قیمت یک ارز انجام بدهند ۱۰ میلیون عضو هم نمیتونه انجام بده فقط و فقط دست نهنگا وچگونگی انباشت و فروش هست که قیمت یک‌ارز نجومی میشه و سود خوبی به اعضا میده خدا کنه چند نهنگ درست و حسابی ورود کنه و یه تکونی به این بیبی دوج بده ، ضمنا تعداد سکه های سرسام آور و زیاد این ارز خودش یه ترمز هست متاسفانه ، ولی اگر توکن سوزی سنگین‌انجام بشه قطعا رشد خوبی خواهد کرد . احتمال پامپ خوب در سال ۲۰۲۴ هست.

یک شرط دیگه هم داره اونهم از نظر قیمتی . حتما باید یک صفر کم کنه بعد بره برای لیست شدن .
ولی نظر من این هست که بهتره اول حداقل ۶۰ درصد از توکن ها که مونده رو بسوزونه وبعد صفر بندازه اینطور اگر الان صفر بندازه سرعت توکن سوزی بشدت میاد پایین ‌.
از طرفی هم دوستان در نظر داشته باشید ممکن یک اصلاح سنگین بزنه .
همانطدر که دوستان گفتن پار سال خریدن هنوز تو ضرر هستن.
ولی در کل من خودم منتظره افزایش قیمت برای یک سال اینده (حداقل ) هستم .
امیدورم همه دوستان سود خوبی ببرن