هشدار: اعتماد نکردن به تحلیلگران

برای بار آخر بهتون میگم با طناب این ابراهیم داخل چاه نرید ، امثال این افراد زیاد هستند.
ادمین تایید کن این بنده خداها نیوفتن تو چاه.

تو مثل همون آدمهایی هستی که زمان پیامبر با دیدن معجزه هم مسلمان نشدن و به کافر بودن خودشون ادامه دادن
بخدا چیزی که امروز به من گفته شده ، میتونه زندگی هممونو دگرگون کنه
پس با من لجبازی نکن و به حرفهایی که از طرف خدایم به من گفته میشه انجام بده

سلام یعنی نفروشیم

حالا دیدی حرفای آقای ابراهیم درست در اومد

تعجب میکنم از این جماعت :thinking:
اطلاعاتی که من میدم ، منبعش من نیستم
من فقط واسطه هستم
کدوم تحلیلگر پنج روز جلوتر میتونه بگه که مثلا شنبه قراره صعود داشته باشیم ؟
کاش میشد اطلاعات بعد از این رو فقط در اختیار کسانی قرار داد که احتیاج دارن
منظورم بعد از ریزشی که داریمه

ولی امثال افرادی مثل شما بسیار کمه که متاسفانه باعث به چوخ رفتن و ضرر خیلیها میشین

تونیکی کن ودردجله انداز
من باوجود اینکه کامنتوخوندم ولی باز گوش نکردم
ولی واقعادمت گرم اجرت باخدا
کاش میگفتی کی ریزش داریم چون من هنوز خرید نکردم درانتظارریزش بزرگترم
لطفا ادمین تایید کن :folded_hands:

اقا ابراهیم نظر شما خیره بعضی ها اینو درک نمی کنن ولج بازی رو ادامه میدن من خودم خیلی تو ضرر هستم خواهشن هرموقع زمان خرید بود لطفا اطلاع رسانی کنید اجر شما با خدا و خدا نگه دار خوت و خانوادت باشه