درود عزیزان . من تا به حال هیچ نظری ندادم و فقط نظاره گر بودم .ولی تجربه دوساله خودم رو با شما به اشتراک میگذارم .من سرمایه ای که وارد این بازار کردم به دو قسمت مساوی تقسیم کردم . نصف سرمایه ام همیشه بیت کوین هست و نصف دیگه تتر .تو صرافی هات بیت . مثلا میگم تو این اشفته بازار که هیچکس نمیدونه چی به چیه . بیت رو روی یک قیمت مشخص مثلا ۲۱۷۰۰ برای فروش گذاشتم و تتر رو هم توی رنج پایین تر مثلا ۲۱۰۰۰ برای خرید . حالا بازار دو حالت داره یا صعود میکنه که از یکطرف سود میکنم یا پایین تر میاد که باز هم سود . اگر دوستان نظرات بهتری دارند لطف کنند به اشتراک بگذارند تا بقیه هم بهره مند بشوند
باور کن بهترین کار اولتون این بوده که حد ضرر را مشخص کردید بعضی ها اینا رعایت نمیکنن باعث ضررشان میشه
چه راهکار باهالی بود، در هر دوصورت شما ممکنه به سود برسید
![]()
![]()
اگر بیت روی 21700 رو فروختی و تتر به 21000 نرسید تا بخری بعد بازار سعودی شد چیکار میکنی. اونوقت به جمع بقیه به فنا رفته ها می پیوندی و استراژیت لولش تغیر میکنه.
من مثال زدم .دوما من همین امروز تا الان تو دو مرحله سود کردم اولی روی .21650 و دومی روی 21300 . با ۵ بیت کوین
دوست عزیز من مثال زدم .ولی امروز خودم در دو مرحله سود کردم روی 21700 فروختم و دوباره روی 21300 . با پنج تا بیت کوین
با عرض پوزش ۲۱۷۰۰ به اشتباه درج شد.21650 درسته