به نظرتون تا سال 2025 به چه قیمتی میرسه تحلیل گر های عزیز جواب بدن
(شیبا رو میگم)
نابود میشه این ارزهایی مثل شیبا شت کوین محسوب میشن تا اون موقع یک چیزی مثل لونا میشه ایلان ماسک سر همه رو کلاه میزاره تمام
۲۰هزار تومن با دلار ۵۰ تومنی
نظر شخصیم ۰/۰۱ دلار
سلام
سه صفر کم میکنه
سالی 1 تومن ضرب در 2 ولی هیچی معلوم نیست بستگی به روند بازار و بیت کوین داره شاید بیت سقف قبلی رو زد شیبا شد 4 تومن دو باره بره بالاتر شیبا میره برای 10 تومن ولی با این جهان در هم برهم بیت حالا حالا ها پایین میمونه در ضمن شیبا پتانسیل 100 تک تومن رو داره بیشتر احتیاج به زمان 5 ساله داره
دلت خوشه ها تا چند سال دیگه دنیاش مشخص نیست باشه یا نه ارز دیگه جاییخودداره. سرط میبندم اکثرا نهایتش هرچند ساعت سرمیزنن یه وقت نپریده باشه. نیمه های شب بیدار م یه سر میزنن نصفش آب نرفته باشه