ایشالا روز زصبح از خواب بیداررمیشیمومیبینیم زندگیه ما هم یه تکون درستوخورده همه از تمومه ضررهامون اومدین بیرون واسه خودمون کسی شدیم همون که باید باشیمو نیستیم ایو مطمعن باشین از خوده خودا بخوای به خودش قسم که میده شک نکنید الهی امین…
پاشو پاشو صبح شده بسه اینقدر خوابیدی
میخاد بگه شب کامنتو نوشته
سید برای ماهم دعا کن انگار خیلی خدا دوست داره به خودت قسم، شایدم کانادا زندگی میکنه اونجا صبح نشده ، سفارشه مارو هم بکن، یدونه مار افعی میخواستم
![]()
![]()
این خودا یا ان خدا؟
واقعا میخوام بدونم سوادت چقدره؟ از ده تا جمله ت،نه تاش اشتباهه
به سبک اوس جواد چرا حرف میزنی مخصوصا این جملت اون کسی باشیم که نیستم اگه هستیم چرا نیستیم![]()