سلام
دوستان وقت بخیر فعلا بیت خودشو تونسته حفظ کنه روی ۲۱ البته بخشی از این رشد مدیون صرافی بایننس هستید ک اگه یک جریان نباشه و قرار نباشه دوباره خالی کنن روی این کانال خودش حفظ کنه احتمال میره موج ۵ ریزش بازار اخر هفته صورت بگیره…
نظر بنده راجب هفته اینده بسیار مثبت یک صعود ن چندان …ب سمت ۲۴۱۳۶.۵۲…این احتمال دور از انتظار نیست …این مبنای خرید نیست گوشه ای از دانسته های بنده حقیر لطفا مبنای معاملاتتون قرار ندهید …مقاومت ۲۱۷۰۰ و بقیه مقاومت ها از نظر بنده کشکه…و وجود نداره مقاومتی ک فیبو نشون میده در مسیر موجود این مقاومت …چون الان یک مقدار حجم نداره و نمیدونم بر چ اساسی دوستان میان میگن مقاومت ۲۱۷۰۰ اخه چرا ۲۱۷۰۰ یک مقاومت تلقی شده برای بنده جای سوال لطفا توضیح بدید …؟
حجم معامله ها کمه این محدوده شده مقاومت خیلی سادست استاد تو کجاش نمیفهمی استاد فیبو شناس
فرشاد خان، اگر دارین در مورد شمارش امواج الیوت صحبت می کنید که موج پنجم چه در صعود و چه در سقوط همیشه بیشترین حرکت قیمتی رو بین موج شماری ها ایجاد می کنه؛ چطوری میشه موج ۵ آخر هفته اتفاق بیوفته و تموم بشه و هفته بعدش صعود تا ۲۴۰۰۰ داشته باشیم؟ از لحاظ قیمتی و فشار زمانی حرف شما رو صحیح نمیدونم.
دوست عزیز اونی که میگه ۲۱.۷۰۰ مقاومته برا ترید روزانه مد نظرشه (تایم فریم ۱ ساعته)
بعدش بیت از ۲۱.۵۰۰ بره به ۲۴.۱۳۰ یه صعود خیلی زیاده برا تریدر ( با یه لوریج نسبتا کم مثلاً ۳ هم در نظر بگیری میشه ۳۲ درصد حاجی )