حرف منو قبول ندارین درست آخه مدیر عامل بایننس با چه زبونی بگه خودش گفته تا 2025 بازار نزولی هست و تمام میم کوین ها و ارز های اضافی از رده خارج میشن دوج هم اگر تا الان بالا بوده فقط فقط به خاطر حمایت ایلان ماسک بوده شیبا هم فقط برای چهار نهنگ بزرگ اتریوم هست که تا الان بوده اگرم نابود شه برای نهنگ ها پول خورده
همین آقا موقعی که بیت 68 بود میگفت این قیمت ها مفته برای بیت کوین.. زیاد خودتو درگیر بازی اینا نکن
چرتو پرتای خودتو وصل نکن به مدیر عامل بایننس اون اصلا چنین چیزی نگفته اون گفته در ماهای اینده نواسانات زیادی در بازار هست نه فقط ارز دیجیتال در تمام بازارها منظورش این نیست که پایین میان نوسان یعنی نمیشه گفت پایین میان یا بالا بعد یه جاییم گفته هیچ کس نمیتونه بازار رمز ارزها روپیش بینی کنه بعدشم مگه کیه خدا نیست که بفهمه فردا چی میشه تازه اگر میفهمید که تو ارز لونا اینقد صرر نمیکرد خودش گفته ما تو لونا ضرر سگینی کردیم و این درس بزرگی برای ما شد
هر کیم بخواد گوگل کنه اخدین حرفای مدیر بایننس اینو میگم نه اینکه اون هر چی گفته راسته میخام دروعای تو رو رو کنم
شیبا تا پایان امسال برای هلدراش سود خوبی میده اینو داشته باشید همین الانشم فنرش انقد جمع شده داره میزنه بیرون ولی دستهای پشت پرده نمیزارن بره بالا
میخان بعد اجرای برنامهاش پامپش کنن
حالا منم حرفمو بهت بگم داداش یکم فکر کن چرا مدیر عامل صرافی بایننس ۱۰۱ هزار تا بیت کوین خرید جواب منو بده
یعنی بازار خبرایی میشه روبه صعود