توصیه به سرمایه گذاران

یه نصیحت به دوستانی ک مث من ۳۰تا۵۰دلار خریدید گول نوسانگیری نخورید یهو دیدی وسط نوسان گیری جا موندین و اونموقع باید قیمت بالا وارد بشید،البته نظر خودمه و من تا یه دلار نشه کاری به لوناهام ندارم
چه یه ماه طول بکشه چه سه چهار سال

منم جا موندم .از خدا میخوام اینقد بره بالا که ندونیم با پولامون چیکار کنیم خدایا فقط خودت :hugs:

یه سنت هم قبوله

نوسانگیری با ۱/۴ ارز