تصمیم به خرید

دوستان عزیز من میخوام پله خرید کنم از نظر شما الان ورود برای خرید مناسبه یا هنوز ریزش ادامه داره لطفا پاسخ بدید
تشکر میکنم

تا پنج شنبه صبر کنید .

مياد دوباره رو ٣٠سنت

پله نخر ، آسانسور بخر، اگه پولت کمه نردبان بخر

بعضی ها دنبال چی هستن خوندن غلط املایی و نشون دادن شخصیت واقعی خودشون پله ایی یا پله هر بیسوادی میدونه متأسفم که هنوز به شما جا نیافتاده .

اگه از دستت میاد کاری کنی میتونی حرف بزنی بخدا اگر ساکت بشی نمیگن چرا حرف نمیزنی همون بشین غلط دیکته ها تصیح کن که دیکته ت قوی بشه

تشکر میکنم از نظرتون دوست خوبم

احتمال ریزش هست

طلا خانم دل من ..یه جای قصه انگار ..منتظره صعوده .از طرف ابی متیکی..

طلا خانم !
طرف رو به کل نابود کردین . دیگه اون آدم ابق نمیشه .

فعلا تازه رشد داشته، طبیعی هست حداقل افت قیمت داشته باشه، خود من که فعلا 3 تا پوزیشن شورت باز دارم، ببینم چطور میشه. البته روند بیت هم تاثیر گذار هست حتما. بهرحال توی این زمان، بهتره صبور باشیم، فرصت ورود همیشه هست:folded_hands: