دوستان عزیز من میخوام پله خرید کنم از نظر شما الان ورود برای خرید مناسبه یا هنوز ریزش ادامه داره لطفا پاسخ بدید
تشکر میکنم
تا پنج شنبه صبر کنید .
مياد دوباره رو ٣٠سنت
پله نخر ، آسانسور بخر، اگه پولت کمه نردبان بخر
بعضی ها دنبال چی هستن خوندن غلط املایی و نشون دادن شخصیت واقعی خودشون پله ایی یا پله هر بیسوادی میدونه متأسفم که هنوز به شما جا نیافتاده .
اگه از دستت میاد کاری کنی میتونی حرف بزنی بخدا اگر ساکت بشی نمیگن چرا حرف نمیزنی همون بشین غلط دیکته ها تصیح کن که دیکته ت قوی بشه
تشکر میکنم از نظرتون دوست خوبم
احتمال ریزش هست
طلا خانم دل من ..یه جای قصه انگار ..منتظره صعوده .از طرف ابی متیکی..
طلا خانم !
طرف رو به کل نابود کردین . دیگه اون آدم ابق نمیشه .
فعلا تازه رشد داشته، طبیعی هست حداقل افت قیمت داشته باشه، خود من که فعلا 3 تا پوزیشن شورت باز دارم، ببینم چطور میشه. البته روند بیت هم تاثیر گذار هست حتما. بهرحال توی این زمان، بهتره صبور باشیم، فرصت ورود همیشه هست![]()